Store rating
JT
Jan Thun
Obchod doporučuji, ale nemůžu dát všech pět hvězd.. koupil jsem si puky Bjorn mint a oba jsou děravé, zalepené a vyschlé.. ale to předpokládám není chyba obchodu
MP
Michal Pšenička
(Administrator)
Dobrý den, napište nám prosím na [email protected], kde vyřešíme reklamaci.
Pohodlné, i když poněkud drahá doprava.
(Administrator)
Dobrý den, ohledně cen poštovného se řídíme vždy aktuálním sazebníkem jednotlivých přepravců. V ceně poštovného jsou zahrnuty také náklady na obalové materiály. Děkujeme za Váš nákup a přeji hezký den.
TM
Tadeáš Machát
PD
Petra Dýčková
NK
Nikola Kaczmarczykova
AZ
Andrej Zavodksky
Výborny obchod rychle doručenie
BB
Bohdana Benová
Objednávám pravidelné a pokaždé jsem spokojená :)
KJ
Karel Jarolimek
TB
Tomáš Bergl
Skvělá zkušenost. Rychlé, profesionální, v super akci 1+1 a ještě s dárkem! Děkuji
AV
Adéla Valachová
JČ
Jiří Čepek
(Administrator)
Dobrý den, požadavek o zrušení jste odeslala až po odeslání objednávky. Pokud má již dopravce zásilku v přepravě, nelze objednávka zrušit. Zásilku samozřejmě můžete odmítnout převzít. Newsletter můžete kdykoliv odhlásit ve spodu u zaslaného reklamního sdělení, případně nám napište na [email protected] a zasílání reklamního sdělení Vám odhlásíme.
LK
Lucka Končinska
(Administrator)
Upřímně o zákazníky jako jste vy nestojíme. Nejdříve nedokážete ani seriózně komunikovat a poté uděláte druhou objednávku, kde nám již v poznámce u objednávky vyhrožujete. U první objednávky jsem Vám nabídl možnost vrácení peněz, na tento email jste mi nedopověděl. Cílem Vašich objednávek bylo hned od začátku pošpinit naše jméno, tuto skutečnost jsme již oznámili i Heruece. Doufám, že si svůj komplex brzy vyléčíte. Níže přikládám naší komunikaci.
Vy: ''Tak z tohoto se internet posere... :D
Good luck guys...''
Vy: ''Milostivě, vy vychcánkové, a opětovně (tentokrát na "ten správný mail") přeposílám reklamaci, právě jsem objevil druhé plesnivé balení sáčků... Krásná práce...
Všem ve svém okolí, a není těch lidí málo, jsem již poreferoval své zkušenosti s vaším obchodem s plesnivými věcmi. Nikdy už u vás neobjednám, ani nikdo z mých známých...
Hezký den!
Jestli něco nesnáším, tak je to poděl zákazníka a následné herectví na hodnotících serverech typu Heureka...
Posrali jste to a přišli po potencionálního pravidelného odběratele. Tak ať se daří! :)''
Vaše poznámka u objednávky: ''Pošlete mi zase plesnivé sáčky? Recenze na Heruece čekají.''
My: ''Zdravím Tě Ondro,
jsem rád, že si konečně vzal koule do hrsti a napsal nám něco, co už je trochu čitelné. Kdyby si nám napsal hned, podle našeho reklamačního řádu, tak ti rovnou vrátíme peníze nebo produkty vyměníme, holt si to pojal klasicky na internetového hrdinu, což je dle mého celkem škoda. Jsme také jen lidi a zatím bohužel nemáme rentgenové oči, aby jsme zkontrolovali obsah balení před tím než jej odešleme k zákazníkovi.
Tvrzení, že už od nás nikdy neobjednáš vydrželo dle času u emailu a času u tvé další objednávky cca 5 minut. Takže děkujeme za další objednávku. Herectví na Heruece bylo spíše z tvé strany. Pokud jsou mezi tvými kamarády lidé jako ty, tak o takové zákazníky nestojíme. Věř, že o objednávky aktuálně fakt není nouze a sotva stíháme.
Pokud budeš chtít, tak na vrácení peněz nebo výměnu za jiné zboží máš dle našich obchodních podmínek stále nárok. Vytřiď a sepiš prosím všechna poškozená balení v odpovědi na tento mail a navrhni jaké řešení (vrácení peněz, slevový kód nebo výměna za jiné zboží) by pro tebe bylo nejlepší.
Věřím, že i když naše komunikace nezačala úplně přátelsky, budeš s naším obchodem do budoucna spokojen.
Přeji hezký víkend!
--
S pozdravem | Best regards,
Michal Pšenička
[email protected] | +420 775 352 837
Nicopods.cz
Kollárova 323/20
301 00 Plzeň
www.nicopods.cz''
L
Lukáš
M
Maxim
DV
Daniel Vostruha
V
Viktorie
JČ
Jonáš Čapek
Š
Šárka