Store rating
TB
Tomáš Bergl
Skvělá zkušenost. Rychlé, profesionální, v super akci 1+1 a ještě s dárkem! Děkuji
AV
Adéla Valachová
JČ
Jiří Čepek
Dobrý den, požadavek o zrušení jste odeslala až po odeslání objednávky. Pokud má již dopravce zásilku v přepravě, nelze objednávka zrušit. Zásilku samozřejmě můžete odmítnout převzít. Newsletter můžete kdykoliv odhlásit ve spodu u zaslaného reklamního sdělení, případně nám napište na [email protected] a zasílání reklamního sdělení Vám odhlásíme.
LK
Lucka Končinska
Upřímně o zákazníky jako jste vy nestojíme. Nejdříve nedokážete ani seriózně komunikovat a poté uděláte druhou objednávku, kde nám již v poznámce u objednávky vyhrožujete. U první objednávky jsem Vám nabídl možnost vrácení peněz, na tento email jste mi nedopověděl. Cílem Vašich objednávek bylo hned od začátku pošpinit naše jméno, tuto skutečnost jsme již oznámili i Heruece. Doufám, že si svůj komplex brzy vyléčíte. Níže přikládám naší komunikaci.
Vy: ''Tak z tohoto se internet posere... :D
Good luck guys...''
Vy: ''Milostivě, vy vychcánkové, a opětovně (tentokrát na "ten správný mail") přeposílám reklamaci, právě jsem objevil druhé plesnivé balení sáčků... Krásná práce...
Všem ve svém okolí, a není těch lidí málo, jsem již poreferoval své zkušenosti s vaším obchodem s plesnivými věcmi. Nikdy už u vás neobjednám, ani nikdo z mých známých...
Hezký den!
Jestli něco nesnáším, tak je to poděl zákazníka a následné herectví na hodnotících serverech typu Heureka...
Posrali jste to a přišli po potencionálního pravidelného odběratele. Tak ať se daří! :)''
Vaše poznámka u objednávky: ''Pošlete mi zase plesnivé sáčky? Recenze na Heruece čekají.''
My: ''Zdravím Tě Ondro,
jsem rád, že si konečně vzal koule do hrsti a napsal nám něco, co už je trochu čitelné. Kdyby si nám napsal hned, podle našeho reklamačního řádu, tak ti rovnou vrátíme peníze nebo produkty vyměníme, holt si to pojal klasicky na internetového hrdinu, což je dle mého celkem škoda. Jsme také jen lidi a zatím bohužel nemáme rentgenové oči, aby jsme zkontrolovali obsah balení před tím než jej odešleme k zákazníkovi.
Tvrzení, že už od nás nikdy neobjednáš vydrželo dle času u emailu a času u tvé další objednávky cca 5 minut. Takže děkujeme za další objednávku. Herectví na Heruece bylo spíše z tvé strany. Pokud jsou mezi tvými kamarády lidé jako ty, tak o takové zákazníky nestojíme. Věř, že o objednávky aktuálně fakt není nouze a sotva stíháme.
Pokud budeš chtít, tak na vrácení peněz nebo výměnu za jiné zboží máš dle našich obchodních podmínek stále nárok. Vytřiď a sepiš prosím všechna poškozená balení v odpovědi na tento mail a navrhni jaké řešení (vrácení peněz, slevový kód nebo výměna za jiné zboží) by pro tebe bylo nejlepší.
Věřím, že i když naše komunikace nezačala úplně přátelsky, budeš s naším obchodem do budoucna spokojen.
Přeji hezký víkend!
--
S pozdravem | Best regards,
Michal Pšenička
[email protected] | +420 775 352 837
Nicopods.cz
Kollárova 323/20
301 00 Plzeň
www.nicopods.cz''
L
Lukáš
M
Maxim
DV
Daniel Vostruha
V
Viktorie
JČ
Jonáš Čapek
Š
Šárka
M
Michal
10/10
Zboží jsem objednal 24.01 a dnes 29.01 a ještě nemám objednávku. Výstavy - možná dorazí 31.01! Velmi dlouhá dodací lhůta. Doufám, že to dostanu ještě 31.01 ??
Dobrý den, doprava do Dánska trvá 5-9 pracovních dnů. Vaše objednávka byla odeslána 24. ledna, takže buďte prosím trpělivý. Objednávka bude dle sledování doručena 31. ledna.
první zkušenost, vše bylo OK
Obsah jedné krabičky byl po rozbalení plesnivý, jakože plesnivé - z velké části černé pytlíky... Dobrou chuť. Ihned po otevření inkriminovaného balení (objednaného 19.01.2022) jsem den po vyzvednutí zásilky (tedy 22.01.2022) psal mail zpět na jejich adresu "[email protected]" (skrz to, aby bylo vidět shrnutí mé objednávky), jestli si nedělají srandu a přiložil fotku plesnivých sáčků. Nula reakcí... Až jsem 25.01.2022 zveřejnil na jejich stránkách poměrně negativní hodnocení, tak se tam někdo chytil za nos, možná mí zkoušel volat (775 352 837 - sorry cizí čísla neberu a stejně jsem spal před noční, takže zájem = 2x0...) a pak přihodil reakci v hodnocení na jejich stránkách, že žádný mail neobdrželi a ať se ozvu na mail "[email protected]". Pak teprve jsem si já trouba otevřel jejich negativní hodnocení zde na Heuréce... A jednou se zaštiťují tím, že "Zboží zakoupeno s označenou prošlou lhůtou expirace za zvýhodněnou cenu" - to není můj případ, toto konkrétní zboží doposud nijak v jejich eshopu není označeno jako prošlé, podruhé píše tejpek, že mu přišlo zboží přemrzlé (nemusí být samozřejmě vina obchodu). Každopádně jak jsem psal jim, poprvé a naposled. Toto zboží jde poměrně běžně v trafikách sehnat v akci 1+1 za stejnou cenu, takže pro příště poučen.
Dobrý den, jak jsem již psal, bohužel do obsahu krabiček před odesláním nevidíme a občas se stane, že je nějaké balení vadné. Na email nám od Vás žádná reklamace nepřišla. Zkoušeli jsme Vám 2x volat, bohužel bez úspěchu. Pokud řešíte nějakou reklamaci a neberete cizí čísla, tak je to Vaše chyba a nemůžete čekat, že se reklamace vyřeší. Příště doporučuji se zkusit trošku zamyslet a možná se i více vyspat po noční než otevřete internet a začnete psát recenze :-)
ME
Michal Eber
TJ
Tomáš Janda